Michi's Story The Panda Contact Michi's Music

lyrics for the day..

Cukuplah sekadar hidup dengan penuh bermakna..

Anyeonghaseyo~~

Wednesday, March 23, 2011

Cabaran 30 Hari menjadi guru praktikum ~Chapter 3~


Hasil kerja Fazli, seorang murid mentally retarded~~

Pn. Sri yg saya kira sangat baik orangnya~~

Inilah dia Fazli, murid pendidikan khas..tapi nampak normal ja kan?

Bilik khas, Guru Khas, Opsyen Khas

Selepas

Sebelum

BBM
Selamat Petang..begini dia coretan hari ketiga bergelar guru praktikum~~

Hari ini, saya tidak ada kelas..agaknya free la tapi takut kebosanan seperti hari semalam. hari ni saya spent time bersama-sama guru pemulihan merangkap guru pembimbing saya. Orangnya sangat baik dan sporting yang teramat lah memang. Beliau sedang sarat mengandung dan tinggal menunggu hari, bukan menunggu bulan atau minggu tau. Tetapi menunggu hari. So, keseorangan lah saya nanti mengurus kelas pemulihan khas di SK Laya-Laya.

Hari ni, saya cuma membantu Cikgu Sri (Guru Pemulihan) untuk membuat BBM dan menampal sana-sini hiasan berupa BBM untuk menceriakan lagi bilik pemulihan. Sambil-sambil tu berboraklah pasal pengalaman dan ceritera berkaitan dengan program pemulihan ni.

Sempat juga melihat sesi PnP beliau dan berinteraksi dengan seorang murid mentally retarded.
Satu-satunya murid Pendidikan Khas yang masih belum keluar daripada sekolah tersebut untuk masuk ke Sekolah Pendidikan Khas.

Tak cukup dengan ni semua, ESOK pensyarah pembimbing saya cakap mahu datang ke sekolah tengok saya. Tengok saya? dia mau menyelialah tu..huhu..awal betul 1st observation saya ni..so, malam ni

"RPH & BBM"

God Bless~~

Diari hari ketiga,

7.15 p.m

No comments:

Another lyrics to share

Urang Limpas-Limpas

Panda Walk Away

Stalkers..hehe